Laatste dag

25 augustus 2019 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

Daar was hij dan, de laatste dag van de vakantie op de ranch. Morgenochtend vertrekken we na het ontbijt helaas. Vanochtend hebben we een fijne rit gemaakt met flink steile beklimmingen en afdalingen. Heel spannend maar prachtig. We baalden een beetje van het nog steeds niet kunnen galopperen omdat de rest van de groep onervaren ruiters zijn. Maar....

Na de lunch werd dat goedgemaakt door onze cowboy John. Met een heel klein clubje gingen we rond 15 uur de weides op. En galopperen maar dames was de opdracht. Dat hebben we geweten. Langs de hekken, over de heuvels, door de weides met de bloemen en de vlinders. Voor ons het uitzicht op de bergen en zelfs een kudde antilopen die voor ons uit wegrenden. Het was fantastisch! De paarden braaf, heerlijk te rijden, het was de beste afsluiter van deze vakantie.

Het diner was speciaal, steak diner met heerlijke groenten en een geweldige cheesecake als toetje. We hebben een fantastische tijd gehad, hele fijne en lieve mensen ontmoet en de fijnste paarden mogen rijden. Als het ons lukt gaan we het nog een keer doen, het is hier echt zo mooi. Nu nog een paar dagen roadtrip voor de boeg richting het vliegveld.

24.08-07

1. Anja Hayes:
    25 augustus 2019
    Geen woorden voor, zóóó mooi!
    Wat een ervaring! Jullie zien er zo gelukkig uit!
  2. Anja Hayes:
    25 augustus 2019
    Wat een beloning en mooie afsluiting, heerlijk in galop over de prairie. That ‘s life as it should be, go for it girls.
  3. Han:
    25 augustus 2019
    Wel een mooie vakantie om aan terug te denk een en opnieuw te beleven👍 Goede reis terug💋😀
  4. Jan:
    25 augustus 2019
    Dank voor alle shoots en updates, we zaten er midden in.....stunning !!
  5. Mirjam Kruijt:
    25 augustus 2019
    Geniet nog lekker even na meiden, wat een belevenis!! Veel plezier ook dadelijk nog met de roadtrip.
  6. Ineke en dick:
    25 augustus 2019
    Super vakantie. Een hele ervaring rijker.
  7. Ellen:
    25 augustus 2019
    Eindelijk in galop, goed geregeld meiden! Zo'n weekje is snel voorbij. Geniet van de terugrit en gewoon sparen en nog een keer gaan!
  8. Saskia:
    25 augustus 2019
    wat een leuk avontuur en fantastische vakantie!!! geniet van de roadtrip!
  9. Cécile:
    25 augustus 2019
    Heerlijk dat jullie zo genieten van deze vakantie! Het spat van jullie af 😁
  10. Michelle:
    25 augustus 2019
    You both radiate happiness. Thank you for bringing us along.
  11. Ed Groeneveld:
    25 augustus 2019
    Jammer dat jullie vakantie ten einde raakt,,ik heb mee genoten van jullie foto`s en filmpje`s waar je ons op tracteerde.Geniet nog lekker van jullie mooie vakantie.
    en bij de way,,als je weer terug ben is het hier ook nog hoog zomer hoor.
  12. Paps / Rob:
    25 augustus 2019
    Hey girls, een prachtige ervaring om je rugzak mee te vullen en nooit te vergeten. Geniet nog van de resterende tijd. Take care and be good!