Weer thuis

31 augustus 2019 - Bergschenhoek, Nederland

De koffers zijn uitgepakt, de wassen gedraaid, souvenirs hebben een plekje en de jetlag is weg. Kortom we zijn weer thuis. De terugreis ging heel snel, met windje mee waren we een half uur eerder op Schiphol. Vreemd om weer tussen zoveel mensen te zijn. En wat een verschil op de weg, mensen hebben haast!

Nog even genieten van het weekend en dan gaan we maandag weer aan het werk. En hard sparen om weer terug te kunnen naar Klondike 😉.

Iedereen bedankt voor het meelezen, meeleven en de super leuke reacties. Het was een feestje jullie met ons mee te nemen.

29.08-01

29.08-02

1. Anja Hayes:
    31 augustus 2019
    Ha, gezellig, weer een berichtje!
    Jammer voor jullie dat dit geweldige avontuur voorbij is, maar wij waren blij jullie weer te zien. En..... wat hebben jullie een fijne tijd gehad! We hebben genoten van alle verhalen die jullie achter in de auto vertelden tijdens de rit van Schiphol naar huis. Het was echt een super ervaring en jullie zullen nog lang genieten van deze prachtige reis en de mooie herinneringen.
    En nu weer wennen aan het dagelijks leven.
    En dat is toch ook best leuk!
  2. Ellen:
    31 augustus 2019
    Fijn dat de terugreis zo voorspoedig is verlopen! Wij moeten nu ook afkicken, geen (bijna) dagelijks verhaal van jullie......
  3. Ineke en dick:
    31 augustus 2019
    Heel fijn dat jullie reis prima verlopen is. Wij hebben genoten van jullie verhalen en we dit goed opgeslagen. Wij zullen de cowboys de groetjes van jullie als wij er langs rijden over circa 3 weken.😃😃
  4. Inge:
    31 augustus 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Gert en ik zijn nog niet helemaal bij met het lezen van jullie avonturen, dus wij zijn nog niet thuis!
    Dat jullie weer willen sparen om terug te gaan zegt genoeg!
    De video's vinden wij héél leuk, net alsof je erbij bent......
  5. Sandra:
    Genoten van jullie! Strontjaloers geweest. Dat wel 🤣 Werkze maandag