Brenda en Tamira

128
Video’s:

Over ons

Jut en Jul, zo worden we ook wel genoemd. Of de meisjes van Van Buuren. In ieder geval dikke vriendinnen door onze gezamenlijke hobby paardrijden. En allebei de droom gehad te gaan paardrijden in Amerika. In 2019 gaat dat dan eindelijk gebeuren! Volg hier ons blog over deze reis. Wij hebben er zin in!

Over onze reis

13 augustus vliegen we via Minneapolis naar Denver. Van daar gaan we met de auto een paar dagen touren op weg naar Buffalo. Want daar ligt de Klondike ranch, aan de 'Crazy Woman Road'. Hoe toepasselijk... 😂. Van 17 t/m 24 augustus zijn we te gast op de Klondike ranch, waarbij we in totaal 6 dagen zullen gaan rijden. Afwisselende tochten, de ene keer mee met vee drijven, de andere keer de omgeving verkennen. Oh ja, en Tamira wil heel graag een nacht mee als het vee naar hoger gelegen gebied wordt gebracht. Lekker kamperen in de bergen, tussen de beren en poema's. Prima idee 🙄. Wat we allemaal aan gaan treffen, geen idee. In ieder geval op zoek naar nieuwe laarzen (want we nemen geen laarzen mee, scheelt kofferruimte), naar rodeo night, hamburgers eten, eelt op de billen kweken... Volg het hier!