Vertrek van de ranch

26 augustus 2019 - Casper, Wyoming, Verenigde Staten

25.08-03

Dag Klondike ranch, het is de dag van vertrek. Dat viel niet mee vanochtend na het ontbijt. Er vloeiden flink wat tranen bij het afscheid nemen van de leuke mensen die we hebben ontmoet. Zo bijzonder hoe hecht je met bepaalde mensen kunt zijn na 1 week.

1 van de dames uit onze groep, Mary van 77 (!) jaar, hebben we meegenomen op weg terug. Zij vloog vanaf Casper en daar wilden wij toch naar toe. Eerst zijn we in het stadje Buffalo nog gaan winkelen en koffie drinken. We wilden afscheid nemen van dit super leuke stadje wat vanaf het begin als thuis voelde.

Voordat we bij Casper waren maakten we een tussenstop in Kaycee om naar het standbeeld te kijken van Chris LeDoux, een bekende rodeorijder en countryzanger.

25.08-01

Nadat we Mary hadden afgezet op het vliegveld, waar uiteraard weer gehuild werd 🙄, zijn we Casper ingereden. Maar de fut voor vandaag was weg. Dus terug naar de bekende diner waar we een enorme milkshake hebben genomen. Even tijd voor comfortfood 😊.

25.08-02

Morgen gaan we de laatste inkopen doen in Casper. In de middag rijden we naar Laramie waar we gaan overnachten. Dinsdag gaan we een national park bezoeken en woensdagochtend alweer op weg naar het vliegveld. We kijken veel naar de foto’s en video’s van ons ranchavontuur. Het was geweldig.

1. Ed Groeneveld:
    26 augustus 2019
    Scheiden doet lijden,das algemeen bekend,,maar ook een teken dat jullie van elkaar genoten hebben,en veel mee gemaakt hebben. Al met al hebben jullie een prachtige vakantie gehad en misschien wel voor een heraling vatbaar.Veel plezier de laatste dagen.
  2. Ellen:
    26 augustus 2019
    Wat is het snel gegaan, veel plezier nog de laatste paar dagen!
  3. Mike:
    26 augustus 2019
    Jammer,het is snel voorbij.
    Een fijne vlucht terug,geniet nog van de laatste uren dat je nog bent.
    Ik vond jullie reislogger heel leuk.
    Gr.Mike en Jikkie
  4. Ineke en dick:
    26 augustus 2019
    Intersive doe vakanties gaan veeeeel te snel. Je zou er zo een paar weken bijplakken. Hele fiine dagen verder en een goeie terug reis.