Dag 2 op Klondike

21 augustus 2019 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

And so the adventure goes forward... weer een dag op Klondike. We begonnen met blue berry pancakes als ontbijt. Hadden we al gezegd dat het eten hier fantastisch is? Elke dag 3 keer een vers maal. Echt heerlijk.

Vandaag stonden weer 2 ritten op het programma, met een lunch er tussen. Geweldige uitzichten met steile stukken omhoog en dus ook weer omlaag 🙈. Maar de paarden voelen vertrouwd en de uitzichten zijn fantastisch. Ook vandaag voor het eerst tussen de koeien gereden. Geen probleem.

20.08-03

20.08-05

20.08-02

Onze eigen cowboy John:

19.08-07

Tijdens de tweede rit in de middag nog een lekkere regenbui op ons gehad. En daarna weer de zon. Het onweer bleef gelukkig verder weg.

20.08-06

En dan wordt het morgen nog spannender. We gaan de bergen in op zoek naar de koeien. Betekent dat we 3 dagen en 2 nachten zullen gaan. Dus we zijn niet bereikbaar vanaf morgenochtend 8 uur onze tijd!! We zullen wel veel foto’s maken en die vrijdag weer plaatsen als we terug op de ranch zijn. Echt super spannend om op deze manier te overnachten. Wel in een soort van slaaptrailer, maar toch in de wildernis met beesten en kampvuur en cowboys en en en... dat wordt vast geen nachtrust.

Dus tot vrijdag allemaal!!

1. Erik:
    21 augustus 2019
    Veel plezier tot vrijdag dan, Rawhide!
    En, kom je een beer tegen - doe dan een bloem na :)
    Ps. Op het paard, wat betekent initiaal PX?
  2. :
    21 augustus 2019
    Ja goed idee broer. Zal ik doen. En PX zijn de initialen van een ranch waar het paard als eerste eigenaar van was. Weet niet waar de PX voor staat.
  3. Heleen:
    Veel plezier!
  4. Wendy:
    21 augustus 2019
    Wauw!!! Ziet er echt super gaaf uit. Heel veel plezier nog!!
  5. Anja Hayes:
    21 augustus 2019
    A there dat trail, enjoy girls 🦅🐴🐺🦌🐎🐄🐄🐂🐂
  6. Jan:
    21 augustus 2019
    Zoals the Eagles al zongen... Take it Easy during One of these Nights!
  7. Han:
    21 augustus 2019
    Wat een mooie vakantie gaat dit worden! Veel plezier en rij voorzichtig😄😄😄😄
  8. Juf:
    21 augustus 2019
    Gelukkig houden jullie tegenwoordig van kamperen 😉🤪. Heel veel plezier en geniet van de omgeving. Ziet er echt super uit.
  9. Mirjam Kruijt:
    21 augustus 2019
    Wat een avontuur, ziet er zo top uit. Echt heel gaaf om te volgen. En kom terug met die koeien hé.
  10. Paps / Rob:
    Het ziet er gaaf uit girls. Enjoy! 😘
  11. Anja Hayes:
    21 augustus 2019
    Was erg vroeg vanochtend, bericht had moeten zijn: At last on trail, hope you find the cattle. Lots of fun girls.
  12. Cécile:
    21 augustus 2019
    Wat een mooie belevenissen meisjes! Ben heel benieuwd naar jullie avonturen in de bergen, enjoy.
  13. Edgar:
    21 augustus 2019
    Eh geen vakantie vieren he gewoon werken 😁
  14. Janette van Der Bijl:
    23 augustus 2019
    De berichten heb ik net weer gevonden op mijn oude I Pad gelukkig te gek om dit allemaal te missen heel spannend ( maar dat komt ik heb zelfs nog nooit op een paard gezeten.
    Verteld alles aan Floor.