1e rijdag

20 augustus 2019 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

Er daar gingen we dan, eindelijk op weg naar de stallen om een paard toegewezen te krijgen. De zenuwen gierden door ons lijf. De cowboy had al snel in de gaten dat we de betere ruiters zijn in de groep. Maar ja, we willen niet direct de paarden die voorop lopen. Hadden we mooi pech... Tamira kreeg Oreo, een zwart bruin witte paint en een paard wat graag voorop loopt maar makkelijk terug te rijden is. Brenda kreeg Quattro, een grote bruine ruin met ruime passen en super lieve ogen.

And off we went, up the mountains. Hoeveel foto’s we ook plaatsen, het doet geen recht aan de prachtige uitzichten. Het is hier werkelijk schitterend. We gingen best steil omhoog (en dus ook weer omlaag 😱), maar de paarden weten precies waar en hoe ze moeten lopen. Volledig overgeven dus en ze vertrouwen. Daar was dag 1 voor bedoeld, vertrouwen krijgen in je paard en de omgeving. In de ochtend hebben we een tocht gemaakt van 1 uur en na de lunch nog 1 van 1,5 uur. Morgen ziet er waarschijnlijk hetzelfde uit. Het plan is om woensdag de bergen in te gaan en daar te overnachten, op zoek naar de missende koeien!

19.08-02

19.08-03

19.08-04

1. Michelle:
    Finally horsesand cowgirls! Beautiful country side. 🌄
  2. :
    20 augustus 2019
    It's unbelievable and the pictures don't even do justice to the beauty of the plains!
    Tam
  3. Mirjam Kruijt:
    Wow wow wow wat gaaf!
  4. Ellen:
    20 augustus 2019
    Zijn jullie de enigen die met een helm rijden?
  5. :
    20 augustus 2019
    Ja echt de enige. Is niet Amerikaans. Er zitten zelfs mensen in onze groep die nog nooit op een paard gezeten hebben en zonder cap rijden. Vinden wij echt heel bijzonder...
  6. Juf:
    20 augustus 2019
    Klinkt echt fantastisch. Altijd goed paarden met lieve grote ogen. Enne lekker je cap ophouden, echt veel slimmer 😘
  7. Anja Hayes:
    20 augustus 2019
    Hi girls, 1 uur en 1,5 uur is een heerlijk rustig begin. Denk dat jullie de hele dag met een big smile rondrijden en rondlopen. 😘😘
  8. Sabine:
    Oreo, nu heb ik trek 😂
    Heerlijk om te lezen allemaal x