We zijn er!

19 augustus 2019 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

En dan zijn we eindelijk beland op de plek waar het om gaat, Klondike ranch. Echt een prachtige plek tussen de bomen en de bergen. We hebben een geweldige cabin gekregen met een porch rondom. Weids uitzicht aan de kant waar de zon onder gaat. Tijdens het eten hebben we kennis gemaakt met de rest van de groep. Leuke mensen met mooie verhalen aan tafel. Het eten is home made en echt heerlijk. Verse groenten van eigen land en natuurlijk steak van de eigen koeien.

Morgen worden de paarden van het land gehaald, krijgt ieder zijn eigen paard toegewezen en gaan we de eerste rit maken. Met de lunch weer terug en dan in de middag weer op pad. Het schijnt dat er 60 koeien kwijt zijn die we moeten gaan zoeken. De kans is groot dat we dinsdag al een tocht maken richting de bergen en daar overnachten in een zogenaamde ‘bunck trailer’. Droog slapen en niet in tenten, maar man wat spannend!

Hierbij alvast een eerste indruk van de cabin. We kunnen niet wachten op het ontbijt om 8 uur en het zadelen van de paarden. Yeah!!

18.08-02

18.08-03

18.08-05

18.08-04

En natuurlijk een wijntje voor aan het eind  van een lange dag!

18.08-06

1. Jerry:
    GO GIRLS!!! Veel plezier daar. 🐴
  2. Lindy:
    Spannend! Heel veel plezier!! 🤠
  3. Sandra:
    19 augustus 2019
    Hahaha die rosé is heul belangrijk! Moet je daar zelf voor zorgen? Of is dat geregeld voor je
  4. Mirjam Kruijt:
    19 augustus 2019
    Yeahhh eindelijk, veel plezier!!
  5. Patricia:
    19 augustus 2019
    Wauw wat gaaf!! Heel veel plezier en geniet van de rosé aan 't einde van de dag
  6. Helmer de Raaf:
    19 augustus 2019
    Gaaf, klaar voor het avontuur!
  7. Ellen:
    Geweldig!
  8. Anna:
    19 augustus 2019
    Dat ziet er echt schitterend uit. Nu gaat het echt beginnen en is de rose vast hard nodig aan het eind van de dag.
  9. Juf:
    19 augustus 2019
    Zo mooi!!! 🤠🤠🐎🐎. Geniet ervan.
  10. Anja Hayes:
    19 augustus 2019
    Hi girls, when you find the lost cows, rolling rolling rolling, keep them donkeys going, rawhide ......
  11. Anja Hayes:
    19 augustus 2019
    Wat spannend! 60 koeien, die zijn lekker op stap en willen natuurlijk niet terug. Hoe doe je dat!
    Ben benieuwd. 😘😘
  12. Michelle:
    19 augustus 2019
    Sounds positively fun!! So excited for you both.
  13. Ineke en dick:
    19 augustus 2019
    Wat een geweldig avontuur. Zeker het gaan vangen van 60 koeien. Wel de lasso's meenemen hoor.???😂😂
  14. Ed Groeneveld:
    Rawhide,,lets ride
  15. Anja Hayes:
    19 augustus 2019
    Hi girls, now is the moment, saddle up and move them on.
  16. Janette van Der Bijl:
    23 augustus 2019
    Wat was dat spannend ook voor ons