Change of plans!

16 augustus 2019 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

De bedoeling was vandaag te gaan rijden naar Mount Rushmore en Hot Springs. Helaas was het weer daar erg slecht en zou dat ook morgen nog zo blijven. Dus hebben we ervoor gekozen de route te wijzigen. We zijn dan ook vandaag via Casper naar Buffalo gereden.

In Casper zit Lou Taubert ranch outfitters, een grote winkel met kleding en andere artikelen. Ruim 2 uur zijn we daar geweest. En Brenda werd verliefd op een prachtig paar laarzen. Maar ja, die had ze gister al gekocht. Dus, die laarzen terug gebracht (ja echt) en de nieuwe gehaald. En zeg nou zelf, te mooi toch?

15.08-12

Vervolgens in een geweldige diner lunch gegeten, echt zo’n plek uit de film. Neon overal, te kitsch gewoon.

15.08-02

15.08-04

Toen door naar Buffalo. Dit is de plaats waar de ranch ook ligt en het is echt een ontzettend leuk stadje. Leuke boetiekjes, heel aardige mensen en zelfs een wijnbar gerund door een Nederlandse dame. Daar moesten we natuurlijk een paar wijntjes proeven.

15.09-10

Morgen gaan we hier de natuur in, het national forest, Crazy Woman Canyon en door naar het noorden richting het indianenreservaat. Zondag weer terug op weg naar de ranch. Alles gaat goed, het is geweldig mooi en groots en weids. En uiteraard heel gezellig 😉.

1. Mirjam Kruijt:
    16 augustus 2019
    Ik heb een nieuw ochtendritueel. Bakkie en jullie verhaal. Superleuk, en ja Bren supergave laarzen!
  2. Karin:
    16 augustus 2019
    Heerlijk genieten dames, veel plezier!
  3. Jerry:
    16 augustus 2019
    Z’n classic dinner hoort bij een jullie USA road trip, nog veel plezier daar.
  4. Anja Hayes:
    16 augustus 2019
    Die Nederlanders zitten ook overal, was de wijn lekker? Veel plezier bij de natives😘😘
  5. Juf:
    16 augustus 2019
    Toffe laarzen! Maar o o o van het lijstje afwijken 🤪
  6. Anna:
    16 augustus 2019
    Wat hebben jullie het super goed zo samen. En heerlijk jullie verhalen te lezen.
    En ja die laarzen moeilijk kiezen! . Er zijn er ook zoveel. Liefs voor allebei😘
  7. Ineke en dick:
    16 augustus 2019
    Ongetwijfeld lekker gegeten en natuurlijk gedronken.👍🐎🐎