Buffalo

17 augustus 2019 - Sheridan, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag hebben we een tijd in en rond Buffalo doorgebracht. Eerst zijn we de winkelstraat in gereden en hebben we koffie gedronken in het allereerste hotel van Buffalo, the Occidental Hotel. Dit hotel bestaat al meer dan 140 jaar en veel details zijn nog origineel. Zo ook de kogelgaten 😅. Zelfs de bar is in originele staat.

16.08-02

16.08-01

16.08-04

Hierna zijn we met de auto naar Crazy Woman Canyon gereden, langs de ranch waar we zondag verwacht worden. Hier hebben we al hele mooie uitzichten gezien, zelfs antilopen die voor ons poseerden! De ranch ligt op een geweldige plek, van waaruit we ongetwijfeld mooie tochten gaan maken.

16.08-10

16.08-09

16.08-11

16.08-07

16.08-06

16.08-05

Aan het eind van de dag zijn we naar Sheridan gereden, een half uur verder naar het noorden. Hier blijven we 2 nachten en zullen we het Little Bighorn national monument bezoeken, maar ook het Crow Indian reservation. Daar hebben ze de komende dagen een fair en powwow, dus genoeg te zien aan cultuur!

Hier nog een plaatje van de ondergaande zon in Sheridan. Tot morgen!

16.08-15

1. Anja Hayes:
    17 augustus 2019
    Wat is het daar mooi! Jullie hebben het super, heerlijk!
  2. Ineke en dick:
    17 augustus 2019
    Het is zeker een erg mooie natuur. Het is goed te zien dat jullie met volle teugen genieten van deze prachtige reis .
  3. Michelle:
    17 augustus 2019
    Those look like true American snacks on that car! It's fun to see America from your point of view.