The Crow Reservation

18 augustus 2019 - Sheridan, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag hebben we de hele dag doorgebracht in the Crow Indian Reservation. Nergens anders vind je zoveel native American culture als in zo’n reservaat. Prachtige tooien, klederdrachten, tipi’s en ontzettend vriendelijke mensen. Geweldig om te zien en mee te maken.

17.08-09

17.08-10

17.07-08

Hier op het reservaat werd ook een rodeo gehouden. Echt heel tof om dit te zien, zoveel spektakel te paard! Zie daarvoor de video’s, dat is pas paardrijden. Gaan wij niet doen hoor, hopen we 😱. Wel een beetje jammer dat het vandaag niet zulk lekker weer was. Wat heet, het was gewoon koud. Kijk maar:

17.08-07

Morgen worden we eindelijk verwacht op de ranch. Dan gaat het avontuur pas echt beginnen! Heel spannend, we zijn benieuwd naar de mensen, de accommodatie en natuurlijk de paarden. Wordt vervolgd!

1. Ed Groeneveld:
    18 augustus 2019
    Weet zeker dat dit een vakantie is die je niet snel zal vergeten. Best leuk dat je bij die indianen ben geweest ,, dat zijn nog de eerste echte Amerikanen . Zo`n tipi zal bij jouw ook wel leuk staan in de tuin.
  2. Anna:
    18 augustus 2019
    Wat bijzonder zo jullie reis. Mooi de indianen en dan de rodeo. Wat genieten jullie. Liefs
  3. Edgar:
    The real deal!!