De dag van dubbel S

15 augustus 2019 - Guernsey, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag stond in het teken van dubbel S, shoppen en sightseeing. We zijn zonder laarzen vertrokken en we gaan rijden dus ja, toch op zoek naar laarzen. Waar doe je dat het beste? Bij boot barn!

14.08-06

Allebei geslaagd voor een paar, Tamira voor grijs/roze en Brenda voor lichtbruin met roodachtige tinten. Nu nog inlopen en hopen op geen blaren.

Na dat shoppen moesten we natuurlijk wel nog een beetje cultureel doen. Dus op weg naar fort Laramie, een belangrijk stadje in de geschiedenis van Amerika. Oh ja en de Pony Express kwam hier ook nog langs. Indrukwekkend en mooie plaatjes.

14.08-11

14.08-12

Vervolgens door naar Guernsey voor de 2e overnachting. Allebei een Queen Size bed in ons geval. Morgen op weg naar Mount Rushmore!

Check ook nog even onze 1e video. Van weidse graslanden en Chris Stapleton op de achtergrond... Zie de pagina met video’s.

1. Mirjam Kruijt:
    15 augustus 2019
    Oh mijn god, het walhalla😍😍.
    Gaaf hoor, wat is dst voor jullie genieten!!
  2. Hans rijnbende:
    15 augustus 2019
    Het filmpje, leuk gemaakt, lijkt op onze platte panne(n)koek: Flevoland. Ik mis dan de windmolens 🤣👍🤗
  3. Helmer de Raaf:
    15 augustus 2019
    “These boots are made for working, and that’s just what they do.....”
  4. Juf:
    🤩🤩🤩
  5. Ed Groeneveld:
    15 augustus 2019
    Volgens mij is Jerry weer een kast aan het maken voor de nieuwe voorraad laarzen die er aan komen.! ha ha ha.