Allerlaatste dag...

28 augustus 2019 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Het laatste stuk van de roadtrip stond op het programma, richting Estes Park in de buurt van Rocky Mountain National Park. Eerst nog de kerk in Laramie bezocht, was mooi.

27.08-13

Onderweg genoeg moois te zien, het landschap veranderde elke keer.

27.08-04

27.08-14

En natuurlijk even pootje baden langs de weg.

27.08-08

27.08-15

Estes Park is een erg leuk plaatsje wat we uitgebreid hebben bekeken. We hebben een erg leuke lodge aan een vijver. We hadden geen zin weer uit eten te gaan, dus we zijn de supermarkt in gedoken en hebben wat lekkers gehaald als laatste diner.

27.08-12

Zo met uitzicht op de vijver was het best goed toeven als laatste avond. Nu de koffers en tassen organiseren en morgen op weg naar het vliegveld. We willen er nog niet aan denken!

27.08-11

1. Esther:
    28 augustus 2019
    Wat jammer dat jullie reis alweer (bijna) voorbij is. Ik heb genoten van jullie verslagen.
    Fijne reis terug, al wat dat natuurlijk deze keer afzien 😉
  2. Paps / Rob:
    28 augustus 2019
    Jammer voor jullie dat het bijna voorbij is. Het was fijn om deelgenoot te mogen zijn van jullie mooie ervaringen en belevenissen. Een goede terugreis and take care. 😘
  3. Mirjam Kruijt:
    28 augustus 2019
    Oh wat jammer, ook voor mijzelf🙄. Ga jullie verhalen missen. Maar wat een gave trip hebben jullie gehad, één om nooit meer te vergeten. Goede terugreis, hoop jullie donderdag te zien😘
  4. Ellen:
    28 augustus 2019
    Goeie reis terug en gauw weer op vakantie gaan! Want jullie
    verslagen met foto's en video's lezen en bekijken is al een dagelijks ritueel geworden! 😘😘
  5. Anja Hayes:
    28 augustus 2019
    Wat hebben jullie het leuk gehad! Wat een fantastische belevenissen. Voor straks: een heel goede reis!
    Alvast een dikke knuffel!
  6. Anna:
    28 augustus 2019
    Wat een mooie reis hebben jullie gehad en het laatste stuk was ook prachtig. Mooi die logde en dan een heerlijk diner op je terras!! Wat wil je nog meer. Veilige reis terug.
    😘💋
  7. Ineke en dick:
    28 augustus 2019
    Het Estes Park heeft prachtige natuur. Zeer mooie route kan je daar rijden. Hopelijk past alles in de koffers met al dat shoppen!!!!! Hele goeie reis terug en een dikke knuffel van ons.😚😚
  8. Ada en Gerke:
    28 augustus 2019
    Hallo " Meisjes van Wyoming" we hebben genoten van jullie mooie en bijzondere en ook spannende reisverhalen...ze zullen die Dutch Cowgirls nog missen daar...maar die mooie herinneringen zullen jullie altijk bijblijven.....ja en dan nu going home...een goede vlucht en heel thuis komen.
  9. Ro:
    28 augustus 2019
    Volgens mij gaan jullie nog heel lang nagenieten van jullie mooie reis! Goede reis terug xx
  10. Geerte:
    28 augustus 2019
    Zo dames weer een ervaring rijker na dit paarden avontuur. Goede reis terug naar het Hollandse leven.
  11. Jan:
    28 augustus 2019
    Girls, have a safe journey home, love you 😊😘